Zasady zwrotu obowiązują w następujących przypadkach:

Okres zwrotu wynosi 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

Produkt jest wadliwy lub otrzymano niewłaściwy produkt.

Jeśli paczka zaginęła w transporcie, skontaktuj się z obsługą klienta przez e-mail, a my ponownie wydamy lub zwrócimy pieniądze.
Bezwarunkowa polityka zwrotów nie ma zastosowania w następujących przypadkach:

Gdy klient złożył niewłaściwe zamówienie lub wybrał niewłaściwy rozmiar.

Nie akceptujemy wymiany przedmiotów w paczkach, które zostały wysłane, ale nie zostały odebrane, a opłaty zostały poniesione.

Nie akceptujemy zwrotów przedmiotów wykonanych na zamówienie, chyba że przedmiot zostanie uznany za wadliwy, a strona ponosi za to odpowiedzialność. To samo dotyczy sytuacji, gdy zawodnik opuszcza klub lub zmienia numer drużyny podczas pobytu w klubie.

Jeśli występuje niewielka różnica w kolorze, jest to normalne i kolor odzieży może się nieznacznie różnić w zależności od konfiguracji monitora.

Zwroty będą sprawdzane po ich otrzymaniu. Jeśli zwrócony przedmiot zostanie uznany za wolny od wad, prawidłowy i w odpowiednim rozmiarze, nie będziemy akceptować żadnych opłat poniesionych w związku ze zwrotem przedmiotu.

Brak zwrotów za odzież, która obejmuje usługę personalizacji, po tym, jak została już wyprodukowana.
Brak zwrotów za zamówienia, które zostały wysłane za pośrednictwem logistyki, a nie ze względu na kwestie jakości.

Obejmuje to, ale nie ogranicza się do powyższych okoliczności, prosimy o kontakt z obsługą klienta w celu uzyskania szczegółowych informacji. Ta strona ma ostateczne prawo do interpretacji.